2015. augusztus 11., kedd

3.rész:Barátkozás

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszeni fog.5 komi után jön a kövi rész.



Ruggeroval beszélgettem,Mikor egy magas, mogyoró barna szemű, barna hajú srác belépett az ajtón. Kockás inget viselt csőnadrággal. Tipikus menő srác benyomással. Mögötte jött két srác és két lány.Annyira ismerős volt.
-Ki ő? -kérdeztem,Ez tök olyan volt mint a Twilight.
-Jorge Blanco.Régen tök jóban voltunk, de aztán teljesen megváltozott. -mondta és szúrósan nézett rá míg ő a barátaival beszélgetett.
-Miért?- kérdeztem.Túl kíváncsi vagyok.
-Hát ovi óta nagyon jó barátok voltunk, de tavaly elkezdet távolodni, gúnyolódni, menőzni. Később egymáshoz sem szóltunk,Egyik nap amikor a sulinak vége volt és indultam haza szokásosan a park felé mentem, és akkor megláttam ahogyan cigizik pár haverjával.-mondta keserűen.

-Értem -mondtam és lesütöttem a szemeimet. -Sajnálom.
-Nem te tehetsz róla, csak egyet kérek -mondta komolyan.
-Mit? -kérdeztem és ráemeltem tekintetemet.

-Ne menj a közelébe, nem állj vele szóba. A saját érdekedben. -mondta mire csak bólintottam.
Becsengettek, így az óra kezdetét vette. A tanár mindenkinek bemutatott,és éreztem Jorge tekintetét rajtam, amitől egy kicsit beparáztam, de fogalmam sincs miért.
Órák után Ruggeroval beültünk egy kávézóba és egy nagy asztalhoz ültünk.
-Amúgy ha nem zavar eljön pár barátom. -motyogta
-Nem zavar, de szerinted kedvelni fognak? -aggodalmaskodtam.
-Biztosan -nevetett, vártunk tíz percet mikor Ruggero-val egyszerre az ajtó felé fordultunk és az ajtón belépett 3 lány és 2 srác jött mögöttük majd odajöttek az asztalunkhoz.

-Srácok ő itt Tini.Tini ők is a barátaim Facu,Samu,Cande,Alba,és a barátnőm Mechi.-mondta mosolyogva
-Örülök hogy megismerhetlek.-mondta Mechi majd megölelt és adott két puszit majd a többiek is.
-Lodo?-kérdezte Ruggero
-Lehet megint gubanc van a bátyával.-mondta Cande
-Na és Tini honnan jöttél?-kérdezte Alba
-Londonban laktunk csak apukám itt kapott jobb állás lehetőséget és így ide költöztünk.-mondtam mosolyogva majd egy barna hajú lány jött az asztalunkhoz.
-Sziasztok srácok bocsi a késésért a szokásos dolgok.-mondta majd hozzám lépet
-Szia a nevem Lodovica.-mutatkozott be kedvesen és megölelt
-Martina.-mondtam majd leült mellém és rendeltünk mindegyikünk kér egy epres shaket majd beszélgettünk,nagyon jól összebarátkoztunk.
-Figyeljetek nekem haza kell mennem öltözni mert valahova vacsorázni megyünk apáékkal.-mondta Lodo majd mindenkitől elköszönt és én következtem
-Nagyon örülök hogy megismerhettelek remélem találkozunk még.-mondta
-És is.-mondtam majd megöleltük egymást.Miután Lodo elment,épp beszélgetés folytattunk mikor megszólalt a telefonom.Anya írt.


-Bocsi srácok de most mennem kell,majd máskor folytatjuk.-motyogtam szomorúan

-Rendeben de megadnád a telefonszámod?-kérdezte Mechi
-Persze.-mosolyogtam majd leírtam egy lapra
-Köszi majd körbeadom hogy mindenkinek meglegyen.-mondta mosolyogva majd mindenkit megöleltem és két puszival búcsúztunk el.
Haza fele indultam és egy duda szót hallottam mögülem.
Hátra fordultam, és egy motoros sráccal találtam szembe magamat.

Megálltunk, Leállította a motort és levette sisakját.
Jorge volt az.
-Szia édes. Hova hova? - kérdezte egy mosoly kíséretében.
-Szia haza, hogy ha megbocsájtasz, én most megyek. -mondtam, majd sarkom fordultam és újra megindultam
-Ugyan édes. Haza vihetlek ha gondolod. -kiáltotta utánam.
-Köszönöm,de semmi szükségem rá. -morogtam és gyorsabban sétáltam. Hallottam ahogy beindítja motorját és egy pillanat alatt elsuhant mellettem..
Nagyot sóhajtottam és folytattam utamat.Az út kb. 20 perc volt gyalog.Amikor viszont haza értem teljesen meglepődtem kit láttam a nappalinkba.

14 megjegyzés:

  1. Whaaa, nagyon jó!😊
    Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  2. Naon jó lett.Igyekezz a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus!!!!! :)
    Siess a kövivel!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Orsi!!Ez valami fantasztikus lett!!!Siess a kövivel,vagy megkereslek! :)

    VálaszTörlés
  5. Azta mindenit Orsii.!<3Ez hihetetlen szuper lett..folytatsd!<3:)

    VálaszTörlés
  6. Azta kutya meg a macska nagyon jó lett!Kövi? ??:)siess vele;)

    VálaszTörlés
  7. Kövi??? Nagyon jó lett :) Sejtem ki lesz Tiniéknél:D Nagyon várom a kövit!♡

    VálaszTörlés
  8. Alig varom a kovit bocsi a kesoi commentert de sok dolgom volt
    Hamar kovit

    VálaszTörlés