2015. augusztus 23., vasárnap

4 rész:Egy kínos este

Sziasztok meghoztam az új részt.Tudom hogy sokat kellett hogy várjatok rá de remélem attól már tetszeni fog a kövi részt hozom amint tudom..!:)



Mikor megláttam az ismerős arcot a nappalinkba,azt hittem csak képzelődök.
-Lodo?-kérdeztem meg majd megfordult és tényleg ő az de vajon mit keres itt?
-Szia Tini hát te?-kérdezte
-Én itt lakom és te?-mosolyogtam majd megöleltem
-Már mondtam a kávézóba is apának az új munkatársához jövünk át vacsorázni és akkor úgy látszik hogy apukád az új munkatársa.-mosolyog majd anya jön ki hozzánk
-Na úgy látom már össze is ismerkedtetek.-mondta anya
-Igazság szerint már ismerjük egymást ma együtt turmixoztunk még pár barátunkkal.-mondta Lodo
-Értem,gyertek mindjárt kész a vacsora.-mondta anyu
-Oké de én még előtt felmegyek és átöltözök.-mondtam mire bólintottak
Már éppen a lépcsőn mentem fel mikor Lodo utánam szól.
-Tini a bátyám fent van a wc-t kereste de nem tudom hogy megtalálta-e megnéznéd?
-Persze.-mosolyogtam
Mikor bementem a szobába gyorsan a szekrényemhez siettem.Majd kerestem egy elegáns ruhát mivel Lodo-n is az volt.Majd mikor megtaláltam a tökéletest,ami egy fekete virág mintás ruha volt a tükörhöz léptem hogy megnézzem hogy fogok kinézni benne.Majdnem szívrohamot kaptam. Nem hittem a szememnek. Jorge feküdt az ágyamon öltönyben és engem bámult.
-Te meg mi a fenét keresel itt?-akadtam ki mire csak elmosolyodott
-Örülök hogy észrevettél édes,de várhattál volna még ezzel addig még átöltözöl.-vigyorog perverzül-Egyébként haza is hozhattalak volna ha már egy helyre jövünk.
-Mit keresel itt?-kérdeztem meg még egyszer
-Tudod nagyon kényelmes az ágyad egyszer kipróbálhatnánk együtt.-mosolygott mire bennem felment a pumpa és teljesen kiakadtam
-Még mit nem.-fogtam meg a kezét és dobtam ki az ajtómon majd  felöltöztem és lesétáltam.Már mindenki az asztalnál ült mikor leértem így én is helyet foglaltam.Majd apa megszólal.
-Kicsim miért kiabáltál?-kérdezte meg mire nem tudtam választ adni
-Csak láttam egy pókot a szobámba.-találtam ki gyorsan valamit
-De kincsem te nem is félsz a pókoktól.-mondta anya mire Jorge-ra néztem aki csak elmosolyodott
-Tudod anya ez egy hatalmas pók volt.-mondtam majd már hozták is be az ételeket.Egész vacsora alatt éreztem Jorge tekintetét rajtam,de próbáltam nem is foglalkozni vele. Vacsora után pedig Lodo-val felmentünk a szobámba még apáék a munkáról beszélgettek.Míg én leültem az ágyamra Lodo az asztalomhoz ment.
-Ezt t írtad?-mutatta fel az egyik kottám
-Igen.-mosolyogtam
-Eljátszod?
-Persze.-bólintottam majd a zongorámhoz léptem és énekelni kezdtem a Soy mi mejor momento dalomat.Mikor befejeztem Lodo mosolyogva tapsolt.
-Tetszett?-kérdeztem meg kicsit félénken
-Nagyon.-mosolygott-Tudod már hogy milyen külön órákat veszel még fel?-kérdezte
-Még fogalmam sincs.
-Ajánlom figyelmedbe a táncot,és az éneket.Én is azokra járok és nagyon jók.
-Még megfontolom.-mosolyogtam
-Kérdezhetek valamit?-kérdezte Lodo mire csak bólintottam-Miért kiabáltál a vacsora előtt?Mert nem a pók miatt ugye?-na erre a kérdésre nem számítottam
-Tudod épp ruhát választottam mikor megláttam a bátyád az ágyamon és egy kicsit kiakadtam.-válaszoltam egyszerűn
-Egyszer esküszöm hogy a saját kezemmel fogom megfojtani.De nem értem miért csinálja ez mikor van barátnője.-mikor Lodo kimondta hogy barátnője van úgy éreztem magam mintha egy kést szúrtak volna a szívembe tudom hogy még csak ma ismertem meg de belopta magát a szívembe.-Bár Vale egy hárpia szóval nem tudom hogy mit eszik rajta.-fejezte be ezzel engem visszahozva a valóságba.
Még beszélgettünk egy kicsit majd Jorge jött be a szobámba.
-Húgi gyere indulunk haza.-szólt be majd rám kacsintott és mosolyogva kiment a szobámból.
-Figyi nincs kedved hozzá hogy holnap együtt menjünk suliba?-kérdezte Lodo miután megölelt
-De hol laktok hova menjek?-kérdeztem
-Itt lakunk mellettetek nézd látod azt a szobát.-mutatott ki az egyik ablakomon amiből pont egy szobára lehetett látni.-Jorge szobája.Reggel csengess be Jorge és Diego már korán el szoktak menni. Úgyhogy nyugi szokott lenni.-mondta 
-Ki az a Diego?-kérdeztem
-Jorge legjobb barátja mindig együtt mennek suliba ő se lakik innen olyan mesze csak pár utcával lejjebb.-mosolygott.
-Oké.
-Klasz.-mondta majd két puszival búcsúztunk el és ment is.Úgy gondoltam hogy veszek egy forró fürdőt,bementem a fürdőbe nem tudom mennyi ideig lehettem a vízben de nagyon jól eset.Majd felöltöztem felvettem a fehérneműmet de mivel nagyon meleg volt csak egy fekete trikót vettem rá.Még mászkáltam a szobámban majd épp a könyveimet pakoltam holnapra mikor jelzett a telefonom hogy üzenetem jött,az ágyamhoz siettem hogy megnézzem ki üzent de mikor megláttam az üzenetet teljesen kiakadtam.Ez már felháborító.

"Szia szépségem.Tudod nagyon szexi hogy
 bugyiba rohangálsz fel-alá a szobádban.   xxJorge"

Mikor kinéztem az ablakon Jorge a szobája ablakába ült és engem nézet az ablakhoz siettem majd elhúztam a függönyöm.Mit képzel ez magáról hogy engem kukkol?De vajon mit akarhat tőlem mikor barátnője van?Én meg miért gondolok rá állandóan???Rengeteg kérdés kavargott a fejemben amelyekre választ nem kaptam.Majd nagy nehezen álomra hajtottam a fejem.Holnap remélem minden rendben lesz.

17 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett uristen marha jo lett!!

    VálaszTörlés
  2. Huhuhú!:)
    Gonosz Jorge!:D
    Iszonyatosan nagyon jó rész lett!<3
    Kövi?

    VálaszTörlés
  3. Orsi!Ez valami fenomenális legyen! :) ❤ Aztán siess a kövivel! ❤

    VálaszTörlés
  4. Aztamindenit!<3
    Ez hihetetlen szuper lett❤
    Gyorsan kövit különben nem tudom mit csinalok:'D

    VálaszTörlés
  5. Jorge és perverzsége :D Nagyon, de nagyon tetszik *o*
    SIESS

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett. Siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El se tudod képzelni mennyire vártam a részt, és végre itt van!!! Ezaz egyik kedvenc blogom! Már vagy hátomszor elopvastam a részt!!♥♥♥♥♥♥♥♥

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm Ivett!:)Örülök hogy tetszik!<333

      Törlés
  7. Aaaaa en már uj reszt szeretnek.......megörülök rakd ki ma az uj reszt Orsi pls ments meg

    VálaszTörlés