2015. augusztus 8., szombat

1 rész:Költözés

Sziasztok lányok meghoztam az első részt tudom hogy nagyon rövid lett de remélem attól még tetszeni fog.A másik blogomba a Yo soy asi-ba is meghoztam a legújabb részt amit itt tudtok megnézni.


Ma van életem legrosszabb napja mert Buenos Aires-be költözünk itt kell hagynom a barátaimat,az iskolámat és London-t.Még volt pár cuccom amit el kellett pakolnom ezért mikor felkeltem hozzá is láttam pakolni.Az asztalomon pakolásztam mikor találtam egy képet a bátyámmal a Malibui tengerparton voltunk éppen ott nyaraltunk.Mikor megláttam a képet egyből a földre rogytam és elkezdtem sírni az én hibám hogy meghalt és annyira hiányzik.
-Kicsim öltözködj és gyere le reggelizni mert...-mondta anya mikor benyitott a szobámba majd be is fejezte mikor meglátott a földön sírni és rögtön odaszalad hozzam de nem kérdezte meg mi a bajom mert látta a kezembe a képet.
-Ez mind az én hibám ha nem vagyok ennyire hülye még most is élne.-mondtam sírás közben
-Ne sírj szívem nem a te hibád a baleset ezt már ezerszer megbeszéltük.-mondta majd jó szorosan megölet
-Ha nem iszom olyan sokat a tizenhetedik szülinapi bulimon akkor nem kellett volna hogy eljöjjön értem, és az a hülye kocsi se jön nekünk még most is itt lenne.Nekem kellet volna meghalnom.-sírtam tovább
-Ne beszélj hülyeségeket, de öltözz mert nemsoká indulunk.-mondta anya majd megpuszilta a homlokom és kiment.Bementem a fürdőbe lezuhanyoztam,rendbe szedtem magam majd felöltöztem.A mai szettem egy csíkos háromnegyedes ujjú felső, egy fekete szoknya,és egy bordó kardigán.Meg persze a kiegészítők.Majd lementem és meg reggeliztem.Tegnap már a költöztetők elvitték a bútorokat a házból apa is már Buenos Aires-be van.Reggeli után már be is pakoltuk a cuccokat a kocsiba és indultunk is.A kocsiba anyával rengeteget beszélgettünk majd nem sokkal később el is aludtam.Az álmomban minden csodálatos volt,soha nem akartam felkelni mert ott mindenem megvolt amire szükségem volt két szerető szülő,és egy mindentől óvó báty,csak ennyi kellett volna nekem.És mire felébredtem már Buenos Aires-be találtam magam.Mert a milliomos apám itt kapott egy jobb állás lehetőséget.A új házunk tényleg nagyon szép volt,mikor beálltunk az udvarra apa jött ki a házból mosolyogva majd mind a kettőnket megölelt.
-Na hogy tetszik?-kérdezte apa
-Nagyon szép.-mondtuk egyszerre anyával
-Megnézed a szobád?.-kérdezte apa
-Igen.-mondtam mosolyogva majd felmentünk az emeletre és megmutatta a szobám.A falai és az ágy is rózsaszínes volt,nagyon tetszett és hasonlított a régi szobámra.Mivel ez volt a nyár utolsó napja,úgy gondoltam hogy elmegyek egy cukrászdába,amit ide fele láttam még.Éppen egy park mellett haladtam el ahol egy padnál öt srác beszélgetett három a padon ült kettő pedig a motorján.Éreztem a tekintetüket rajtam de nem is foglalkoztam velük addig amíg az egyik utánam nem kiabált.
-Hé baby,nem jössz egy kört?-kérdezte mire egy pillanatra megálltam és hátrafordultam de nem is törődve vele mentem tovább a cukrászdába.Ahol kértem egy szelet csoki tortát ami isteni volt.De nemsokára indulnom is kellett haza mert holnap hosszú napom lesz.Új iskolába fogok járni,új emberekkel,de ki tudja mit hoz a holnap talán még szerelmes leszek...

12 megjegyzés:

  1. Te jó ég...:)
    Hogy a francba tudsz te ilyen fenomenálisat írni?*-*
    Sajnos Tini helyzete a baleset után ismerős is számomra...:(
    De mé mindig... Csak egy kérdés: te egy blogger vagy, vagy egy világhírű író?!?:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Panna csak jön az ihlet,de te sem panaszkodhatsz nagyon jókat írsz olvastam a blogod nagyon jó :D
    Ha akarsz beszélni róla csak írj rám bármikor!:)
    Mondjátok meg ti hogy szerintetek melyik:D :)

    VálaszTörlés
  3. Huuh...ez nagyon fantasztikus lett.!-<33
    Nekem nagyon tetszett Orsii:)
    Siess a kövivel:)
    Ölel:Bius<33

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bius hozom amint tudom.:) <333

    VálaszTörlés
  5. Nemtalalok szavakat fantasztikus lett alig varom a kövit^.^

    VálaszTörlés
  6. Fenomenálisan jó *o* Lerágom az ujjaidat te ^^ Siess

    VálaszTörlés
  7. Hú hú nagyon jó lett. kövi?

    VálaszTörlés