2015. augusztus 10., hétfő

2 rész:Az új iskola

Sziasztok meghoztam a 2.részt tudom hogy nagyon rövid lett de remélem attól még tetszeni fog. 5 komi után hozom az új részt.És nagyon örülnék egy feliratkozónak is.


Reggel a nap világította be a szobámat.Egy újabb nap vette kezdetét,új sulival,és remélhetőleg új barátokkal.Bementem a fürdőszobába új gondoltam veszek egy jó meleg fürdőt.Egész idő alatt a tegnap látott srácokon gondolkoztam. Vajon abba a suliba járnak amelyikbe én fogok.Vagy talán osztálytársak leszünk.Ki tudja?Talán.De miért is gondolkozok én ezen.Majd kiszálltam a kádból és felöltöztem és lementem reggelizni.Reggeli után még volt egy kis időm így lefeküdtem az ágyamra és elkezdtem írni a naplómba.



Kedves naplóm!
"Ma lesz az első napom az iskolába, nagyon félek. Ma reggel mikor reggelizni mentem nem volt itthon senki csak anya. Furcsa hiszen mindig együtt reggelizik a család.De biztos a új munka miatt van.Szerencsére nem rég megtaláltam a tökéletes ruhát, megcsináltam a hajamat,a sminkemet és bepakoltam a táskámba. Egy fehér csipkés ruhát viseltem,hozzá egy farmerkabáttal és egy fekete magas sarkúval. Hajamat begöndörítettem, ajkaimra piros rúzst kentem és szempilláimat kihúztam. Na de megyek mert elfogok késni."


Tettem le naplómat az ágyamra, felkaptam a táskámat és lebaktattam a lépcsőn. Anya már ott várt az ajtóban majd megpuszilta az arcomat. Kimentünk a bejárati ajtón amit bezárt és a kocsijához mentünk.
Beszálltunk, anyu beindította a kocsit és a suli felé vette az irányt.Tíz perc volt az út, elköszöntem tőle és kiszálltam a kocsiból. Egyből oda jött egy srác, barna szeme volt és barna felállított haja.
-Szia, te vagy az új diák nem? - kérdezte mosolyogva
-Szia, igen Martina Stoessel örülök hogy megismerhetlek. -mosolyogtam majd a kezét nyújtotta felém.
-Ruggero Pasquarelli. -mondta és kezet ráztunk. -Elkísérlek az igazgatóhoz ha gondolod.-mondta kedvesen.
-Rendben köszönöm -motyogtam és a suli felé mentünk. Közbe alaposan végig mértem. Csíkos pólót viselt csőnadrággal és egy fekete cipővel. Kezeit zsebre dugta és táskája lazán lógót a vállán. Nem volt csúnya, sőt kifejezetten helyes volt.
-Nos megérkeztünk -zökkentet ki hangja
-Köszi hogy elkísértél. 
-Semmiség.-mosolygot rám
**
Szerencsére minden rendben ment az igazgatóiba, a könyveimet megkaptam az órarendet és az osztályomat. Javasolta az igazgató  hogy szerezzek barátokat mert ők majd segítenek nekem megtalálni a termeket, és a tanulásban, na és persze mindig jó ha az embernek vannak barátai.
Kisétáltam és egyből Ruggero-t pillantottam meg.
-Megvártál -döbbentem meg
-Egy barátot szívesen megvárok -mosolygót -Mi az első órád?
-Irodalom -motyogtam
-Nekem is,Ami azt jelenti hogy osztálytárask vagyunk és mehetünk együtt.- Mosolyogva bólintottam majd felmentünk a második emeletre és befordultunk jobbra, Majd a 2. ajtón bementünk.
-Ha gondolod ülhetsz mellém nem zavarsz.-mosolygott kedvesen
-Oké.-mondtam majd az ablak felőli padsorban az utolsó előtti padba ültünk

13 megjegyzés: