2015. július 24., péntek

Prológus!

Sziasztok meghoztam a prológus-t remélem tetszeni fog.Hamarosan meghozom a szereplőket és az első részt is! :)





Én valahogy úgy képzelem,hogy mindenkinek kijár egy csoda.Na persze,nem valószínű,hogy valaha is belém csapna a villám,valami csendes-óceán kis szigetország vezetője lennék,végzetes fülrák alakulna ki nálam ,vagy éppen spontán öngyulladásban törnék ki.De ha alaposabban belegondolunk mindezekbe az elég valószínűtlen dolgokba,akkor tulajdonképpen van esély arra,hogy egyikük akár velünk is megeshet.Hiszen béka esőt én is láthattam volna.Lábamat a Marsra tehettem volna.Előfordulhatott volna hogy lenyel egy bálna,vagy túlélhettem volna hosszú hónapokat a tengeren.Az én csodámnak a neve: Jorge Blanco a rossz fiú akinek a szomszédjába költöztem.Aki rabul ejtette a szívemet..!

5 megjegyzés: